سرمربی مس سرچشمه:75 دقیقه تن آن‌ها را لرزاندیم/کریمی خودش سه تا بازیکن است

یزدفردا :لیگ برتر - اصغر شرفی معتقد است قبول سرمربیگری مس سرچشمه، بازی با آبروی ورزشی‌اش بوده.

شرفی سرمربی مس سرچشمه پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «شما خودتان بازی را دیدید. تا دقیقه 76 پرسپولیس هر كاری دلش خواست كرد اما حریف ما نشد. به نظرم تصمیم‌های داور در توپ‌های 50 – 50 به نفع پرسپولیس بود. صحنه پنالتی را هم ندیدم. امیدوارم كه داور تصمیم درستی گرفته باشد و اگر این‌طور نباشد نمی‌دانم كه حرفم را كجا باید بزنم.»

شرفی ادامه می‌دهد: «پرسپولیس یك علی كریمی دارد كه اندازه سه تا بازیكن است. ما هم تا دقیقه 75 بازی را نگه داشتیم و سعی می‌كردیم كه ببریم. ما با پرسپولیس و مقابل 40 هزار هوادار بازی كردیم كه با این وجود 75 دقیقه تن آن‌ها را لرزاندیم. اما بچه‌ها اعتماد به نفس نداشتند كه گل دوم را بزنند و ببریم. روی ضربات آخر هم اشتباهاتی داشتند كه در نهایت منجر به باخت ما شد.»

سرمربی مس سرچشمه در مورد قبول سرمربیگری این تیم در میانه فصل و شایعاتی كه هفته قبل در مورد حضور ابراهیم قاسمپور روی نیمكت مس سرچشمه می‌شد هم می‌گوید: «قاسمپور یك اتفاق بود. من خودم خواستم كه قاسمپور بیاید و به تیم كمك كند اما او خودش قبول نكرد. من هم شاید با آبروی ورزشی‌ام بازی كردم كه سرمربیگری این تیم را قبول كردم. حالا هم دارم درد آن را می‌كشم. اما امیدوارم موفق بشویم.»

منبع:خبرانلاین


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا